دوره های مورد نیاز خود را به صورت آنلاین درخواست دهید!

نیاز عصر امروز دسترسی به امکانات آموزشی سریع، با کیفیت و ارزان می باشد. آموزش های آنلاین و غیرحضوری با توجه به گسترش علم الکترونیک و استفاده گسترده از وسایل الکترونیکی به سرعت در حال پیشرفت می باشد. شرکت  HSE Aryaافتخار دارد با برگزاری آموزش های غیرحضوری در زمینه های بهداشت، ایمنی و محیط زیست از سال 1392، اولین شرکتی باشد که در این خدمت را به متخصصان ایرانی ارائه نماید.

با توجه به گستردگی حوزه HSE و پیشرفت روزافزون آن و نیاز به آموزش، شرکت HSE Arya برآن شد تا دو خدمت جدید در این زمینه عرضه نماید.

1- درخواست برگزاری دوره جدید غیرحضوری

 از هم اکنون می توانید در صورتی که دوره مورد نظر شما در لیست دوره های غیرحضوری HSE موجود نباشد، از طریق لینک درخواست برگزاری دوره جدید غیرحضوری در سایت، نام و مشخصات دوره مورد نظر خود را درج نمایید و درخواست ایجاد دوره مورد نظر خود را ارسال نمایید. مسئول آموزش های غیر حضوری، با توجه به درخواست شما، در کمترین زمان ممکن اقدام به ایجاد دوره جدید نموده و به محض ایجاد دوره، به شما اطلاع رسانی می نماید تا شما در دوره مورد نیاز خود شرکت نموده و گواهینامه بین المللی خود را دریافت نمایید.

لینک درخواست برگزاری دوره جدید غیرحضوری

 

2- درخواست برگزاری دوره درون سازمانی

این خدمت برای شرکت ها، سازمانها و پروژه هایی طراحی شده است که نیاز به برگزاری دوره های آموزشی HSE در محل شرکت یا سازمان خود را دارند. لذا مدیران HSE و مدیران آموزش شرکتهاب متقاضی می توانند از طریق لینک درخواست برگزاری دوره درون سازمانی در سایت، اطلاعات مربوط به دوره مورد نیاز خود را درج نموده و در مورد دوره مذکور استعلام بگیرند. مسئول آموزش های درون سازمانی بامشاهده درخواست دوره، به سرعت با شرکت متقاضی تماس گرفته و هماهنگی های لازم را به عمل می آورد.

لینک درخواست برگزاری دوره درون سازمانی

 

همچنین می توانید جهت مشاوره تلفنی با شرکت HSE Arya با شماره 02155425307 تماس حاصل فرمایید.

 

درباره ما | حریم خصوصی | ثبت شکایت | قوانین سایت

تمامی حقوق این سایت متعلق به HSEARYA می‌باشد.

Designed by TAMDATA

بالا